Booking.com, premiu de excelenta 2016

De ce Booking.com a decis sa ne ofere premiul pentru cele mai bune note primite de la clienti?
Lol et Lola Hotel a aparut ca o idee. Ideea unei schimbari, ideea unei revolutii la nivelul experientei hoteliere pe care simteam ca trebuie sa o oferim clientilor nostri. Fostul Hotel Capitol, pe ale carui ‚schelet’ am construit povestea Lol et Lola, devenise deja o rutina. Rutina de a veni intr-un hotel oarecare din Cluj, de a dormi, de a lua micul dejun si de a pleca. Sigur, hotel Capitol oferea servicii bune, dar nu a fost niciodata HOTELUL, ci doar un alt hotel din Cluj-Napoca.

De aceea pe Lol et Lola Hotel l-am gandit ca fiind HOTELUL care sa ramana in memoria clientilor nostri. Nu mai puteam veni cu o banala ‚noptiera si un pat’, anii aceia credem ca au trecut – la fel cum au trecut si anii telefoanelor mobile cu butoane, am stiut ca trebuie sa devenim noul „touchscreen” al industriei hoteliere din Cluj.  Astfel, impreuna cu partenerii nostri Kumpania si Morphoza, carora le-am dat mana libera („Noi vrem, voi stim ca puteti: uimiti-ne!”), am reusit sa punem pe picioare unul dintre cele mai spectaculoase hoteluri din Cluj, dar si din Romania. Am vrut culori, am vrut diversitate si multa emotie. Emotie pe care fiecare client sa o perceapa diferit, dar pozitiv.

Iar pentru a oferi emotie, avem nevoie de oameni. Nu ducem lipsa de ei, avem cel mai bun personal din Cluj-Napoca, notat cu 9,8 pe booking.com, pe care am inceput sa-l ‚cladim’, educam si dezvolta inca din 2004, cand am deschis primul nostru hotel din lant Capitolina City Chic Hotel. De la inceput am mers pe ideea ca nu putem fi un hotel bun, orice am oferi, daca nu avem un personal pe masura. Ne bucuram ca, desi au trecut 13 ani, inca mai avem langa noi o parte din ‚veteranii’ din 2004, fapt care a contribuit enorm la dezvoltarea noastra din ultimii 13 ani – incununata cu Lol et Lola Hotel.
Oamenii nostri, care zilnic intampina clientii,  sunt cei din imaginea de mai jos – oamenii care cu cateva zile inainte de inaugurarea hotelului au contribuit din plin la asamblarea, ca a unui lego, a tuturor camerelor nostre. Pe scurt, au pus suflet la conceperea povestii. Ei fiind, din partea hotelului, personajele principale in toata naratiunea serviciilor hoteliere oferite de Lol et Lola.

De cealalta parte, ca personaje in jurul carora se desfasoara povestea, sunteti voi: CLIENTII NOSTRI. in fata carora ne inclinam pentru ca ne-ati fost alaturi in aceste ultime 7 luni. Si pentru ca ati dus acasa sau la birou experienta traita in hotelul nostru si  mai departe. Fapt pentru care nu putem decat sa va fim recunoscatori, dar ne si obliga ca pe viitor sa venim din nou cu noutati. Si, promitem ca nu ‘stam locului’, gandim si planuim noi aventuri pe care sa vi le oferim.

Pentru a vedea de ce am primit premiul de la Booking.com, puteti consulta recenziile lasate de clientii nostri. Unele, poate chiar de tine. Ele reflectand cel mai bine realitatea.

Multumim – e bine ca ne esti alaturi!