Mituri: camera de rezervă.

Din seria “MITURI – din hoteluri adunate”, ȋncercăm să demontăm anumite născociri despre industria hotelieră. 

Episodul 1: Camera de rezervă.
<<Hotelurile păstrează o cameră de ‘rezervă’, – ȋn caz de ‘ceva’.
Chiar şi când hotelurile pretind că-s pline, tot au o camera liberă!>>

Adevărat sau Fals?
Răspuns: Fals.

Aceasta este o temă pe care o auzi destul de des dacă lucrezi la un hotel, ȋn special ȋn recepţia unui hotel.
Aşadar demontăm acest mit şi spunem că niciodată nu se pastrează o cameră liberă doar de dragul de a avea o cameră de ‘rezervă’, ȋn caz de ‘ceva’. Camerele se alocă clienţilor ȋn funcţie de rezervările venite pe adresa recepţiei, pe principiul primul venit – primul servit.
Sigur, nu ascundem faptul că ne mai ȋnţeapă la inimă când trebuie să refuzăm rezervări pe motiv că nu avem camere disponibile, dar c’est la vie şi trebuie să acceptăm şi aspectele mai puţin plăcute din activitatea noastră.  🙂 

Revenim cu alte mituri cât de curând. 😊

Precizare: aceste mit l-am demontat din perspectiva politicii pe care o avem la nivelul grupului nostru de hoteluri: Lol et Lola, Capitolina City Chic Hotel şi Aparthotel Gutinului. Nu pretindem că politica noastră e aceeaşi ȋn toate hotelurile, dar credem că ȋn marea lor majoritate, a hotelierilor, avem cu toţii o politică relativ identică.